پنجشنبه ۱ آذر
شمیم باران شعری از نسرین تیموربخش
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ ۱۵:۰۰ شماره ثبت ۸۹۳۴۳
بازدید : ۸۹۲ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب نسرین تیموربخش
|
شمیم روی انگشتت وضوی اب بارانی
خم پرچین گیسویت پریشان روی پیشانی
ب زیرپلک طرحی از هزاران قالی کرمان
زده بر تاروپودجان سراپا نقش ویرانی
انار گونه ات لطف شب طولانی یلدا
نمایان است دورلب خطوط اصل ایرانی
ستبر شانه ات گویی ک دنیارا ب کف دارد
چه سرهایی دراندوهت همه مخمور شیدایی
قدم بردارعیسی وارببین این شهردلمرده
ب پیش گامهای تو ب رقص آید ب زیبایی
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از توجهتون استاد | |
|
ممنونم از خطاب زیباتون بانوی ادیب | |
|
سپاس استاد خوب | |
|
مممنونم از توجهتون جناب فشی چشمو درست میفرمایید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد