جیبهای افکارم را بگردید!
می دانم که
افکار سترون
مشریان از خود بیگانه ای را
دارند که
در فرصت طلبی
بهترین کرکسهای تاریخند.
افکاری از مغز مسموم،
وامانده در حبابی نیلگون
به رنگ ارتجاع کلیسا
و خودشیفته
همانند گاو طلائی کنست (موساد)
که
از مرداب هایِ شنیِ ظلمتِ مصری
به سویتان بتراود.
در سیاه بازداشتگاه های امپریالیستی :
جیبهای افکارم را بگردید،
گر به دنبال کرم شب تابی،
فانوسی در ابعاد حبه زهری
و یا جرقه ای پنهان گشته
در ضمیرم هستید.
آگاهی مسموم بنده
مزرعه بردگانتان،
بوستان مکاتب رنگارنگ نژادپرستیتان،
علوفه های زنچیره ای ضدیت با خارجیان،
موزه آزادیهای قلابیتان
و کشتارگاه تاریخی شماست.
من اهل اندیشگاهی تک بعدیِ صِرفم،
شغلم گورکن افکار زایا و خلاق،
پدرم شکارچی نقد و انتفاد،
مادرم ،
با مهرش به آسمان
دیکتاتور زائی می کند.
عشق خانواده ما،
به جهانی عاری و خالی
از هرگونه
دموکراتها،
مارکسیستها،
سوسیالیستها
و کمونیستهاست
تا
زمانی که
سیاه دشتهای لایتنهاهی انسانخوران
درختان افکار سترون دارند،
به سنگینی سرب
و میوهائی با مزه باروتهای بیروت.
موثر و پر معنی
دستمریزاد