پنجشنبه ۸ آذر
آینه شعری از عظیمه ایرانپور
از دفتر غوغای آرامش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ شماره ثبت ۸۸۹۰۶
بازدید : ۶۱۰ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب عظیمه ایرانپور
|
سال ها از قهر من با آینه رد می شود
دارد این دلتنگی امشب خارج از حد می شود
باز دنبال خودم می گردم اما نیستم
حالم از سرگیجه و آشفتگی بد می شود
انتظار از آسمان پادرمیانی کردن است
تا نبینم عقل بر راه دلم سد می شود
بارها رفتم به سمت آشتی با آینه
لحظه ی دیدار اما دل مردد می شود
آسمان! یک شعله از خورشید برجانم بزن
خانه ی شیطان به یمن نور معبد می شود
خوب می دانم به ساحل بازمی گردد دلم
جزر دوری با نگاه ماه نو مد می شود
#عظیمه_ایرانپور
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سپاس از حضور و همراهی تون | |
|
سلام بزرگوار سپاس از همراهی و بداهه ی زیباتون | |
|
سپاسگزارم | |
|
درود و سپاس گرامی | |
|
سلام بزرگوار خوشحالم زیبا خواندید سپاس | |
|
سلام و عرض ادب سپاس از حضور سبزتون زنده باشید در پناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود