جمعه ۲ آذر
تقدیم به دانش آموزان حوادث اخیر شعری از بهلول حبیبی زنجانی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ۲۱:۰۳ شماره ثبت ۸۸۴۲
بازدید : ۱۱۴۲ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر بهلول حبیبی زنجانی
آخرین اشعار ناب بهلول حبیبی زنجانی
|
آقا اجــــــازه درس مــا شـــد آب ،بــــــابــــا
امّا بجـــــــــــــایش من نوشتـــم برف،سرما
آقا اجازه لحـــــــظه های بی قـــــــــــــراری
آقا کـــــــــــــلاس ما نـــــدارد یک بـــخاری
آقا اجـــــــــازه باند پیچی گشــــــته رویـــم
بغضی نشست از فرطِ غمــــــــها در گلویم
آقا اجـــــازه درد و غم،بحث ِ کـلاس اسـت
موضوع ِ انشا:کاف،میم،دال،اختلاس است
آقا دگر مشقی نگــــــــــــو دفتر رو بســتم
چون سوخــــته از سوزش گرما دو دستم
آقا اجازه شاعر ِ این شـــــــــعر،مَرد است
در فصل سرما طبع ِ سوزانش چه سرد است(بهلول حبیبی زنجانی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.