جمعه ۲ آذر
تقدیم به روح حسن امیدزاده، معلم فداکاری که30دانش آموزرانجات داد شعری از بهلول حبیبی زنجانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۱:۲۷ شماره ثبت ۱۱۹۵۳
بازدید : ۱۴۰۴ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر بهلول حبیبی زنجانی
آخرین اشعار ناب بهلول حبیبی زنجانی
|
کوکب خانوم و کُبری ،شد کارشان تَبــانی
یا ریزعـــــلی لباسش،شد مشعل جهانی
اما تـــــــو که گذشتی،از جان خود در آتش
از تو نمانده صد حیف،نه نـام و نه نشانی
تو یار مهربانی ،دانــــــــا و خوش بـــــیانی
گویی سخن فراوان،با آنــــــــکه بی زبانی
بگشا زبان به شِکوِه،از اختــــلاس یـــاران
شاید که این سوالت،روزی شد امتحانی!..
از جان نثاری تـــــــو،در حق دانش آمـــــوز
بایدکه چـــــاپ گردد دیـــــــوان و داستانی
روح لطیفت آخــــــــــر ،مانند یک کبــــــوتر
در اوج پَر کشیده ،از این جـــــــــهان فانی(بهلول حبیبی زنجانی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.