يکشنبه ۴ آذر
نگاهی سوخته... شعری از سعید مطوری
از دفتر شورعشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ۱۶:۰۷ شماره ثبت ۸۸۳۹
بازدید : ۸۳۷ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب سعید مطوری
|
(1)
وقتی که هستی
باعشقی خواب آلود
خمیازه ی واژه ها
دهان شعرم را
باز می کنند
تا دندانهای غمهایم را
یکی یکی بشماری
پیش کشی نیست
راحت بشمار...
(2)
سکوت زبانم
پایان فریادم نیست
به چشمانم نگاه کن
سکوت را شکسته
با خونی که در سفیدیش جاری است
شهید اشک من غلطیده در خون
بر روی زمین افتاده
مواظب قدمهایت باش...
(3)
نگاهی سوخته
قدمهای کشیده بر زمین
و دست تهی از یک حقیقت
داس برداشته آماده ی درو
ساقه ها را نشانه رفته
می برد اما
ریشه باز هم تولد یک جوانه را
نویدی روشن است...
سعید مطوری /مهرگان
از دفتر شعر سپید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.