جمعه ۲۵ آبان
یلدا شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر یادها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۱ ۲۱:۱۳ شماره ثبت ۸۶۹۰
بازدید : ۹۷۹ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
یلدا
عـــــمرت به مثل هـــمچو شب یلدا باد
.................. پــــــــیروزی تو بر هــمهٌ اعــــدا باد
دیروز تو بدتر بود از امروز
.................... امـــــــروز تو هم زشت تر از فـــــــردا باد
در مکتب خود جهـــــد نما بهر کمال
............... جان و دل تــــــــــو بـــــــهر خدا شیدا باد
یک دم ننشینی ز غمی افسرده
. شادی همه دم از رخ تو پیدا باد
عمرت به بطالت نـــــــــــرود یک لحـــــظه
. .............. شیطان رجیم غــــــــــمزده زین ســــــودا باد
از دولت محمــود جهـــــــان کامــــــــــروا
. ........... از یـزد و ری و تا یمن و صــیدا بـــــــاد
همراه با شب زنده داری یلدا حرمت محرم و صفر را هم حفظ نمائیم
شب یلدای زینب را به یاد آر
.............................. رقیه در خرابه ، مانده بیدا
سر ِ نیزه صدای ِ صوت قرآن
............................... چــــکــــد خون از غل و زنجیر بیمار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.