پنجشنبه ۱ آذر
ایران کهن شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۱۹ شماره ثبت ۱۰۷۶۲۶
بازدید : ۲۱۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
ما در بهاران میرسیم همچون درختی
ما ریشه های عمق تاریخیم و سختی
چون برگ گل عاشق به نور و روشنایی
هرزخم دل از تیغه های تاج و تختی
باشد شکوفه های ما سرشار ایمان
از جنس گلهای وطن پوشیده رختی
از مرز خاکی سایه هایمان شد فراتر
گردن فرازیم در بر ظالم چو تختی
نیرو گرفته ریشه از خون شهیدان
بر رنگ سرخ لاله ها، اندیشه لختی
هرگز درخت کهنه از #طوفان نلرزد
سازد تبر از جنس خود گر تیره بختی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس خوشحالم چهرههای آشنا میبینم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده های زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید