جمعه ۲ آذر
بیشه سیاه شعری از حمید ادیب
از دفتر خاطره نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ ۰۰:۵۷ شماره ثبت ۸۶۸۳۲
بازدید : ۳۶۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب حمید ادیب
|
در دل سیاه بیشه ها چه دیده ای
کاینچنین به جنگ ٱفتاب می روی
در افول سایه آرمیده ای و آب می شوی
با خیال خاطرات مانده در سکوت خویش
ذره ذره خواب می شوی
با من از صدای رودها بگو
قاصد کدامین فصول عاشقانه ای
حامل کدامین ترانه ای
ای نهایت بغض های مانده در گلو
آخرین امید پیش رو
با من از حواصیل ها بگو
این پرندگان در عبور
این مسافران، خستگان راه دور
بر فراز ابرها و کوهها بگو
من، آخرین باز مانده از تبار غربتم
آخرین برگ این بلوط پیر
در دل، جنگل اسیر
زیر تیغه ی تبر، دست مرد پیر
با من از شعله ها بگو
آن خیال ها رفته از سرم
مرا نظاره کن ای تو آشنای آشنا
دیریست به لطف بی دریغ تو
آتشی زیر خاکسترم
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.