جمعه ۲ آذر
یک قدم دورتر از تو هوایش ابریست شعری از حمید ادیب
از دفتر خاطره نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ ۰۰:۱۹ شماره ثبت ۱۰۰۲۰۷
بازدید : ۲۱۵ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب حمید ادیب
|
(یک قدم دور تر از تو هوایش ابریست)
عابری تو، در خیابانی که نیست
شوق پرسه، زیر بارانی که نیست
از هجوم سایه ها ترسیده ای
در پناه چتر دستانی که نیست
آسمان خورشید را گم کرده بود
پشت کوهی که، نشانی از تو نیست
من سراغت را گرفتم، از زمین
در زمین هم، جای پایی از تو نیست
با همه اوصاف من خواهم نوشت
نامه ای، به آنکه از آن تو نیست
یک قدم دورتر از تو هوایش ابریست...
|
نقدها و نظرات
|
با سلام خدمت استاد عزیز. اینگونه نبوده واقعا. تابحال نشنیدم جایی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در خیالات خودم در زیر بارانی که نیست
میرسم با تو به خانه، از خیابانی که نیست
مینشینی رو به رویم خستگی در میکنی
چای میریزم برایت توی فنجانی که نیست
باز میخندی و میپرسی که حالت بهتر است؟
باز میخندم که خیلی! گر چه میدانی که نیست
شعر میخوانم برایت واژهها گل میکنند
یاس و مریم میگذارم توی گلدانی که نیست
چشم میدوزم به چشمت، میشود آیا کمی -
دستهایم را بگیری بین دستانی که نیست؟
وقت رفتن میشود با بغض میگویم نرو
پشت پایت اشک میریزم در ایوانی که نیست
میروی و خانه لبریز از نبودت میشود
باز تنها میشوم با یاد مهمانی که نیست
شعری از بیتا امیری
امیدوارم این شعر را نه تا حالا جایی خوانده باشید نه شنیده باشید.چون اگر اینگونه باشد حتما باید در شعر ارسالی خود بدان اشاره بفرمایید