يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
من در این خاموشی
جا مانده ز تاریکی شب ،
زیر باران بمب وخمباره
موشک وبوی باروت ،
برگ سبز زیتون را دیدم
که چقدر زرد وپژمرده
خشک شده اند ،
کاش در دست گیرد روزی
دشمن اهریمن انرا
تا بداند آن چیست ،
وبیابد خود را
تا دو باره تازه و سبز گردد وشاد
بگشاید در باغ پر از درختان زیتون را
پر شده از صلح وصفا
روشن وپاک !
وندای صلح وازادی به پیچد هر آن
در بعدی از این عصر وزمان
بوسعت و گسترش،
نور طلایی خورشید
بر روی زمین ،
تا به ابد !!
ومحو شود جنگ و جدل !
بهرام معینی (داریان )
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان استاد استکی ادیب خردمند 🌷 ممنون از نگاه زیبا یتان 🌷 مستدام در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان سر کار خانم غضنفری ادیب فرزانه 🌷 در پناه حق 🌷 | |
|
سپاس فراوان ادیب فاضل جناب الهیاری ارجمند 🌷 در پناه خدا 🌷 | |
|
سپاس جناب فتحی ادیب وارسته 🌷 در پناه خدا 🌷 | |
|
سپاس سر کار خانم بویری ادیب فرزانه 🌷 ممنون از لطف شما 🌷 در پناه خدا 🌷 | |
|
سپاس سر کار خانم رحمانی ادیب فاضل 🌷 در پناه حق 🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجا بود
دستمریزاد