بزن چرخ فــــــــــلک ساز مخالف را به احساسم
بزن تا بنگری با گردش ســـــــازت ، چه رقاصم !!!
به تن مالیده ام پیه تمــــــــــــــــام درد و افسون را
وصـــــــــــــــیت کرده ام عاشق بمانند خیل وراثم
چه ازغم خوانی و شا دی ، ندارد هیچ توفـــــــیری
که من زندانی بی قید و شرط چـــــــرخ دستاستم
شهیر شهر مستانم به افسون و می و ســـــــــاغر
مگر نشیده ای هرگز نـــــــــــــــــوای ایها الناسم؟
الا ای ناخدای عشق ، دســـــــــــــــتم را رها کردی
شنا کردن ندانستم ، تو پنداری که غــــــــــــواصم
منم مجنون تر از مجنون و صد فرهاد شــــــــاگردم
کجا پیدا کنی عشقی ، تو در میزان و مقیــــــــاسم
قــــــــــــــــمار عاشفی را من نمی بازم به نااهلان
به عشق ناب می بخشم تمام ارث و میـــــــــــراثم
دلی دارم زمرد گونه و از عشـــــــــــــــــق مالا مال
ولی افسوس پوشانده است چرخ دون، به کرباسم
اجل نگذاشت گل چینم من از باغ لـــــــب سرخت
بیا حالا که محــــــــــــتاج کمی الحمد و اخـــلاصم