پنجشنبه ۱ آذر
چشمک زدی و نشئه شده قرنیه هابم شعری از محمد علی شیردل
از دفتر رد پای عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۴۳ شماره ثبت ۱۲۶۱۱۲
بازدید : ۲۰۷ | نظرات : ۶۱
|
آخرین اشعار ناب محمد علی شیردل
|
چشمک زدی و نشئه شده قرنیه هایم
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
برگرد و رها کن ز غم و مرثیه هایم
از درد و شب و پچپچ این ثانیه هایم
در برق نگاه تو چه سری است که تنها
چشمک زدی و نشئه شده قرنیه هایم
چشمم به تو افتاد و به یک لحظه بهم ربخت
با ناز نگاهت ، همه ی فرضیه هایم
با معجزه ی چشم سیاه تو ردیف است
شور و شر و شعر وغزل و قافیه هایم
کوکنار نفس های تو انگار که عمریست
معتاد خودش کرده تمام ریه هایم
جنجال به پا کن ، بزن آذر به جنونم
من عاشق و دیوانه ی این حاشیه هایم
بنشین به لب حوض و بگو سیب که بسیار
مشتاق چنین عکسی از این زاویه هایم
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
#محمد_علی_شیردل
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب مهربانو سپاس از راهنماییتون ممنونم از محبتتون | |
|
سلام و عرض ادب سرکار خانم آهنگران بزرگوار ممنونم از محبتتون نوش احساستان | |
|
سلام دوست عزیزم محبت دارید | |
|
سلام ممنونم رفیق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
لذت بردیم قربان..
درود بر شما و موفق باشید..