يکشنبه ۴ آذر
کینه شعری از الیاس محمودی نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۲۷ شماره ثبت ۸۶۱۶۱
بازدید : ۵۰۹ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر الیاس محمودی نیا
آخرین اشعار ناب الیاس محمودی نیا
|
تموم وجودم تو زنجیرته
حسودم، دلم بدجوری گیرته
با اونکه نگاش با چشاته بدم
حسودش شدم کینه شو میخرم
یه بغض تو گلوم هرجا میرم میاد
شده پا به پام نه کمه نه زیاد
پر از نفرته کل شب خواب من
پر از تب شده جسم بی تاب من
چه بارون بگیره چه پائیز باشه
اذوون غریب غم انگیز باشه
من از کینه از عشق از خاطره
پراز نفرت از تو از این فاصله
نه میخوام بمونم نه میخوام برم
یه روزنامه پاره باطله ام
روانی تر از کل دیونه هام
بی آدرس تر از کل بی خونه هام
یه پیغوم شومم یه بخت خراب
پر از آرزوهای رنگ سراب
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما متشکرم از شما | |
|
سلام ارادتمندم خیلی ممنون | |
|
درود بر شما ممنون از لطفتون | |
|
درود فراوان بر شما بانو ممنون از لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.