پنجشنبه ۱۷ آبان
ناب ترین ناب شعری از عفت سعادتی جیران
از دفتر جیران نامه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۳۱ شماره ثبت ۸۵۴۷۶
بازدید : ۲۳۵ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر عفت سعادتی جیران
آخرین اشعار ناب عفت سعادتی جیران
|
نه گردو، نه نان کنجدی، نه مربای هفت رنگ میخواهم.
همین که استکان چای ات کنار دست من است کافیست..
وچه زیباست طلوع دیگری باتو.
***********************
طلوع شده ومن چای قند پهلو ریخته ام
بیدارشو
ای شیرین ترین قند در پهلوی جانم
*******★************★
اُسکار بهترین بازیگر مرد میرسد به تو
وقتی درآغوش عاشقم ایفای نقش میکنی
(انتقادی)
*****»★*******★*****
قصه ها دروغ میگویند
خورشید خانم نیست
خورشید به تمام قد مرد است
بتاب برلحظه هایم خورشید جهانم
من طلوع هرروز باتو را دوست میدارم
*******★*******★***
لحظه های بی تو را باید فقط
آلزایمر گرفت.
*****★**********★****
شب باشد
توباشی
مسلما
به خیر
میگذرد
******★*******★*****
شب من با تو پر از نور شود
واگر بوسه به لبهای گس من بزنی
شبمان
نور علی نورشود.
*******★******★******
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش بودند
دستمریزاد