پنجشنبه ۱۷ آبان
پنحره دل شعری از عفت سعادتی جیران
از دفتر جیران نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۵۸ شماره ثبت ۸۵۲۹۱
بازدید : ۴۶۱ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر عفت سعادتی جیران
آخرین اشعار ناب عفت سعادتی جیران
|
پنجرهٔ این دل من باز شده رو به خدا
بغض نشسته در گلو میشکند دل مرا
اشک به گونه میچکد، خیس شوم ز گریه ام
هیچ کسی نمیکند، درک مرا درک مرا
قائله ختم نمی شود تاکه کنم تبسمی
آه خدا نمرده ام بگیر دگر جان مرا
ابر نبوده ام ولی همیشه غرق گریه ام
نیست شوم، نیست به لب، خنده شادمان مرا
آه خدا پراز خطام، یک نظری به من بزن
پاک کن ای خدای خوب، اشک به گونهٔ مرا
قائلهٔ غصهٔ منختم شود ز یاری ات
تبسمی کنم ز دل، خنده کند صدا مرا
بندهٔ توبه کار تو پنجره باز کرده است
مُهرگذشت بزن به من،ازته دل ببخش مرا
|
نقدها و نظرات
|
سپاس ازنگاهتان استاد محتاجم به دعا | |
|
سپاس از مهرتان .. شعری با ایراد واشکالات زیاد. به مهر میخوانید | |
|
قربان نگاه سبزت بانو جانم ..به مهرخواندی عزیزم..درپناه خداوندباشی | |
|
سپاس از نگاه سبزت بانو جان | |
|
سپاس از نگاهتان به قلم ضعیف بنده | |
|
درود بر نگاهت مهربانوجانم | |
|
سپاس از نگاهتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد
شهادت مولا علی (ع) تسلیت