دوشنبه ۵ آذر
پیام شادی شعری از قربانعلی فتحی (تختی)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۴۰ شماره ثبت ۸۵۱۶۵
بازدید : ۴۰۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر قربانعلی فتحی (تختی)
آخرین اشعار ناب قربانعلی فتحی (تختی)
|
پیام شادی
پیام شادی دارم جان پذیرد
غم منتظران پایان پذیرد
نویدا مهدی موعود اید
تن بیجان ما ز آن جان پذیرد
مسیحا دم بود ان نور ایمان
به یوم مقدمش اسان پذیرد
به زودی درد ها درمان پذیرد
چو بی سامان بود سامان پذیرد
کرونارا به نابودی کشانیم
به امید خدا پایان پذیرد
مریضی ها رود بهبودی اید
لباس عافیت برجان پذیرد
اگر چه زندگی بس مشکل افتاد
گرانیها رود ارزان پذیرد
توکل بر خداوند مینماییم
که بی درمان بسی درمان پذیرد
شعر از قربانعلی فتحی
|
نقدها و نظرات
|
خیلی.سپاسگزارم.شاعر.ودوست.بزرگوار.ممنونم | |
|
خیلی سپاسگزا م شاعروگرامی دروبرشما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف انتظار
یا مهدی ادرکنی