شنبه ۳ آذر
لایق عش شعری از طوبی آهنگران
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۱۰ شماره ثبت ۸۴۷۲۰
بازدید : ۷۰۸ | نظرات : ۴۵
|
آخرین اشعار ناب طوبی آهنگران
|
اگر عشق تو را در د ل ببینم
برای جایگاه قصری نگارم
اگر دانی که عشقت در دلم چون
به مجمر آتش قلبم نشانم
اگر سوی دلم روزی نظار تو
زخون در قلب خود لاله بکارم
اگر بینم ز خواب روزی جبینت
به آن گونه ز خود مخمل بچینم
اگر باشی حبیبم در شبی خان
سرایم را گل ریحان برای تو نگارم
اگر از گوشه چشمی ز عشق رونمای
به زیر پای عشقت دل بریزم تا توام
اگر مهری دهی هر چند به زره
تمام جان و تن گردم نثارت تا توان
طبیب من گر باشی به روزی
به بیمارت شب و روزمن بنالم
اگر روزی مرید و لایق عشقم دانی
به روی دیده ام عشقت گزارم
رفیق این دل کنه تو مانی
در این پرده که باشی ناتوانم
پنا خواهم ازاین عشق از این پرده نهانی
از این هجر و از این غمزه تنوانم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو طوبی آوای دلتون شاد زنده باشید به مهر الهی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود