سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        نبات اصفهان

        شعری از

        مهیار حریری

        از دفتر در فصل خرناس ابر ها نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۱۲ شماره ثبت ۸۴۶۸۰
          بازدید : ۳۷۳   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        درخت توت با سخاي مهربان مني
        تو جان باغ ديرسال نيمه جان مني
        چكاوكم كه روي شاخه هات ميشكفم
        پناه روح خسته بال لامكان مني
        و ارغوان لبت سايه بر كدورت هاست
        شراب سرخ بزم آشتي كنان مني
        ز قند خنده هات كام تلخ شيرين شد
        نبات حل شده در چاي استكان مني
        ثواب بوسه هات در قلم نمي آيد
        نماز اول وقت پس از اذان مني
        اگر خدا به بنده اش ز رگ قريب ترست
        چه ناممت كه تو در مغز استخوان مني ؟
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۲۳
        درود بزرگوار خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۹:۳۲
        باعرض سلام
        شاعر بزرگوار
        بسیارعالی و زیباسرودی بود
        درود .درود درود
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        علیرضا بنایی
        پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۱۰
        سلام و درود بر شاعر عزیز
        زیبا و دلنشین
        خندانک خندانک
        فروغ فرشیدفر
        جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۰:۰۱
        درود برشما🌹🌹🌹🌹🌹
        ایمان اسماعیلی (راجی)
        جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۲۸
        درود شاعر
        بسیار زیبا بود
        زنده باد 🌹🌹
        طوبی آهنگران
        جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۵:۰۶
        نماز اول ؤقت پس از وضوی منی دورودتان
        مهدی شهبازی
        جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰
        درود بر شما بسیارزیبا سرودید خندانک
        دانیال رجحانی
        جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۰:۳۳
        درود فراوان خندانک
        بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
        شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۱۴
        درودتان باد زیبا بود خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0