پنجشنبه ۸ آذر
شَهر یعنی یک نزول شعری از ابراهیم آروین
از دفتر هوایخدایی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۶:۰۰ شماره ثبت ۸۴۶۳۳
بازدید : ۴۷۸ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم آروین
|
شَهر یعنی :
یک نزول
یک اجابت
را قبول
شهر یعنی ؛
یک شب و
قدری خضوع
یک کمر خم
در رکوع
شهر یعنی ؛
یک مثالی
از حضور
در زبان
هر شعور
شَهر یعنی
سجده بر
خاک خشوع
در بهار
هر شروع
********
شهر یعنی ؛
ماه تدبیر
ماه تکبیر
ماه تسبیح
ماه عشق
میتوان از شرح شب
گو هزاران برگ نوشت
☆☆☆☆☆☆☆
شَهر یعنی ؛ ماه قرآن
حرفهایی با لئیمان
گفتههایِ ناب یزدان
در فضایِ قاب ادیان
در مسیر راه تبیان
آدمی را ، داد انجام
خاتمی او ،کرد پایان
در مثال باب ایمان
☆☆☆☆☆☆☆
شهر یعنی ؛
شرح ارباب رجوع
یک دعایی در وضو
یک نمازی با سرور
در سحرهای ظهور
منجیی در انتظارِ
یک طلوع
با زبانی یا دعایِ
یک بلور
☆☆☆☆☆☆☆
شَهر یعنی ؛
یک شبی از هر هزاران
یک گلی در گُل عِضاران
پس بِجین در روز باران
چون رَود از چشم یاران
ای بسا حسرت بماند
چون نباشی روز باران
آروین اردیبهشت۹۹
طلوع ماه رحمت و مغفرت بر همه مسلمانان
وهمه اعضای سایت علم و ادب ،فرخنده و مبارک باد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نمازروزه ها قبول
التماس دعای فراوان