يکشنبه ۲۷ آبان
نگاه آفتاب شعری از حدیث ابراهیمی (سوگند)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۳۶ شماره ثبت ۸۴۴۴۲
بازدید : ۴۱۵ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر حدیث ابراهیمی (سوگند)
آخرین اشعار ناب حدیث ابراهیمی (سوگند)
|
آفتاب آمده بالا که نگاهت بکند
یک دل سیر، نگه، بر رخ ماهت بکند
ماه، از دوری چشمان تو آشفته شود
جاده ی نور، ردیف، بر سر راهت بکند
روز و شب، در پی جنگ آمده اند بر سر تو
گو چگونه، به چه راهی، دل رهایت بکند
بامداد آمده از راه، به دیدار رخت
قصر باران بنا، ابر، برایت بکند
ابر و خورشید و شب و روز، ببین در غزلم
همگی را غزل من، به فدایت بکند
دل من بین به چه سان تنگ دو چشمان تو شد
آفتاب آمده بالا، که نگاهت بکند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.