دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
جرعۀ لبخند
در دایره قسمت هر کس به خسی ارزد
ما هم به کسی ارزیم وی هم جرسی ارزد
گل را که به گلدان داد آنی که به من جان داد
نان را که گرفت از من کو خرمگسی ارزد
دردیست که درمان اش یک جرعۀ لبخند است
وان جرعه تو میدانی چون دادرسی ارزد
در خلوت ما هر دم نامی ز تو می آید
یک گوشه چشم تو در دیده بسی ارزد
روزی که خزان آمد خندان به فغان آمد
کاشانه ما در سوگ همچون قفسی ارزد
بلبل تو به باغ گل دیگر نتوانی رفت
زیرا به جهان اکنون گل خار و خسی ارزد
باقر رمزی باصر
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد همیشه از توجه حضرتعالی خرسندم اگر گاهی جوابی نمیدهم بگذارید به پای اینکه دستانم با مشکلی رو برو هستند کماکان موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد حضرت صاحب الزمان آقا حجت ابن الحسن(عج) مبارک