يکشنبه ۴ آذر
سال کبیسه شعری از عسگر بهمن یار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ۰۵:۰۴ شماره ثبت ۸۳۸۱۴
بازدید : ۳۹۶ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب عسگر بهمن یار
|
"سال کبیسه"
به راهب سیف اله زاده
سال کبیسه ی سکوت
زندگی در قعر قفس
حسرت خمیازه ی شب
برای تو مثل نفس
سالی که بوف کور پیر
معجزه هزاره شد
قدمت فواره خون
رسید به تاریخ هوس
سالی که کابوس زمین
چکمه و خون تازه شد
سالی که افتاد و شکست
چراغ شهر بی عسس
سالی که خنجر سکوت
نشست به سینه ی غزل
صدای تشنه ی سکوت
گذشت از شالیزار خس
سالی که تنهایی و غم
هق هق گریه خنده شد
عرفان شب پرسه ی نور
روح دمید به طعم گس
سالی که هیچ چیزی نبود
جز یک قرار بی قرار
در آدرس همیشگی
خانه ی امن هیچ کس
از دفتر " سال کبیسه" عسگر بهمن یار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.