يکشنبه ۴ آذر
در مقدم بهار شعری از عسگر بهمن یار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ۲۲:۰۹ شماره ثبت ۸۳۰۴۳
بازدید : ۱۵۳۹ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب عسگر بهمن یار
|
با بادها میآید او
منزل به منزل
کو به کو
با کوله باری از سرود
در گیسوانش
مو به مو
با دست های گرم کاش
می پاشد عطر شادباش
در لحظه های دلخراش
در پیش پایِ آرزو
خورشید میگیرد سراغ
از تک درخت سبز باغ
وقتی که می پیچد صدا
در کوچه ی آواز او
حسی شبیه معجزه
می جوشد از قلب زمان
وقتی که میآید هم او
از کوره راه جستجو
غنچه دریده پیرهن
بلبل همه گرم سخن
عشق است ای جانان من
دائم به حرف و گفتگو
با بادها میآید او
با بوسه در رگبار خون
افشانده گیسو...
با طرب
در مقدم او
ماه نو
گوید سخن با ماه نو
در پرده ی رنگین کمان
پنهان کند صد داستان
در آستینِ او...
سبو
اول فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.