جمعه ۲ آذر
کوچ شعری از علی قاسمیان ( باغبان )
از دفتر شیارم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ۱۶:۲۱ شماره ثبت ۸۳۰۹۵
بازدید : ۴۵۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر علی قاسمیان ( باغبان )
آخرین اشعار ناب علی قاسمیان ( باغبان )
|
نیستم ، اشکتو کی پاک کنه دلگیری
نیستم ، دیگه برا کی خودتو میگیری
هر چی انداختی تقصیر منِ دیوانه
سخت داری تو در عاشق شدنم تقصیری
از تو بود هر چه در این عشق تمومش کردم
از تمام تو فقط موند مرا تصویری
کی پُرِت کرده که اینجوری دلت ساده کشید
بین من با تو و این فاصله ها زنجیری
مرد اگه گریه کنه اشک بریزه سخته
وای از آن روز که اشک هم نکنه تاثیری
همه چی نو شده و قصه ی یک سال جدید
باش و بنداز در این کوچ ، کمی تاخیری
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنونم زیبا می بینید 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.