پنجشنبه ۱ آذر
اعتراف شعری از علی قاسمیان ( باغبان )
از دفتر آشیل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۵۳ شماره ثبت ۸۵۱۴۰
بازدید : ۶۹۵ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر علی قاسمیان ( باغبان )
آخرین اشعار ناب علی قاسمیان ( باغبان )
|
آخر نماندی ، در دلم دیوانگی کم شد
عشق تو در رگ های من مانند یک سم شد
عشقم لگدمال غرور نابجایت شد
صبرم زیاد و پشتم از این حادثه خم شد
فرزند در آغوش و سمت مردمان آمد
صدها هزاران افترا تقدیر مریم شد
پیکار با دادار و بت ها خالقان بودند
تا حذف بت ها کار ابرهیم ادهم شد
این اعتراف از جرم تو چیزی نمی کاهد
جای طناب دار در بخت تو محکم شد
از بحث های بی ثمر چیزی نصیبم نیست
جز همنشینی بد که رسوایی در عالم شد
نامحرمان از التذاذ عشق بی سهم اند
وقتی که با یک آیه و چند سکه محرم شد
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی عزیز متشکرم از لطف شما 🌹 | |
|
سلام ممنونم از شما 🌹 حقیقت گاهی تلخه | |
|
درود بر استاد دزفولی عزیز ممنونم از شما 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی بود
دستمریزاد
شاد باشید