مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
پنجشنبه ۱ آذر
چراغ سبز شعری از علی قاسمیان ( باغبان )
از دفتر آل نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ۰۱:۱۹ شماره ثبت ۸۴۱۷۳
بازدید : ۳۵۰۹۰ | نظرات : ۱۸
دفاتر شعر علی قاسمیان ( باغبان )
آخرین اشعار ناب علی قاسمیان ( باغبان )
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
آنچنان زهر از ما ترشح می کند
که ماران چراغ سبز نشان داده اند
زمانی به قدرت شمشیر میبالیم
که یاران چراغ سبز نشان داده اند
به آنانی که با جامه ی حکمت به تن
به مذکر نماهای مانند زن
آنچنان به مرده خواری عادت کرده اند
که کفتاران چراغ سبز نشان داده اند
اگرچه ما را از تالاب شهر می ترسانند
وَ حس کنجکاوی در ما می افشانند
جوری به مرگ علاقه نشان داده ایم
که نامداران چراغ سبز نشان داده اند
شهدِ مِی لایزال را نوشیده ایم
وَ جامه ی عمل به تن پوشیده ایم
آنقدر به دیگری از خود افزوده ایم
که خاکساران چراغ سبز نشان داده اند
به آنانی که برای خود ارزش قائل اند
وَ آنانی که به سمت این و آن مایل اند
که برای رسیدن به اهداف خود
به تاجداران چراغ سبز نشان داده اند
نقدها و نظرات
درود بر شما متشکرم لطف دارید 🌹
درود ممنونم از شما لطف دارید 🌹
متشکرم از شما و معذرت بابت صوت 🙏🌹
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مبین مشکلات جامعه