جمعه ۲ آذر
كشتی رافائل شعری از محمدرضا ملکی باتیس
از دفتر شبح خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۱۳ شماره ثبت ۸۲۳۶۵
بازدید : ۶۱۰ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر محمدرضا ملکی باتیس
آخرین اشعار ناب محمدرضا ملکی باتیس
|
چندی پيش در بازديد از كشتی رافائل در خليج فارس
به صحنههای زيبايی در زير آب بر خوردم.
ماهیها در تمام اتاقهای مجلل اين كشتی زيبا لانه دارند… .
ماهی كوچك زيبا
چقدر خوب است
در اتاق خواب ویآیپی زندگی میكنی….
تمام خليج را
تمام آبها را
برای حضورت نا امن كردهايم
اينجا شايد لختی
تاثير مثبت بشر را دريابی
هر چند
برای صيد تو
در بالای اين كشتی
تورها منتظرند
اما تو مختاری
از اتاق مجلل خود بيرون نيايی
........
محمدرضا ملکی - باتیس
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب معصومی عزیز و محترم بی نهایت سپاسگزارم از لطفی همیشگی شما | |
|
درودها جناب فریاد به پای احساسات ناب شما نمی رسد بی نهایت سپاسگزارم گرامی دوست | |
|
سپاسگزارم بانوی مهربان | |
|
درود بر شما گرامی دوست | |
|
درودها نثار عمق نگاهتان | |
|
متشکرم بانو ققنوس | |
|
درود بانوی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یاد میکلانژ بندر عباس را زنده کرد