جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
به یادت مینویسم زیر باران
به زیر طاق دیواری قدیمی
تمام کوچه ها را غم گرفته
ندارم بی تو یک یار صمیمی
صدای شر شر باران و رگبار
تو را کم دارم اینجا رو به رویم
تو دیگر رفته ای اما صد افسوس
کجا باید نشانت را بجویم
من و چتری شکسته زیر باران
خیابانی که پایانی ندارد
به هر جا میروم یاد تو آنجاست
دل دیوانه درمانی ندارد
تنم سرد و لبم میلرزد از بغض
بدون تو دلم بی تکیه گاه است
شبیه آدمی هستم که چشمش
گره خورده به عمق پرتگاه است
من دیوانه آنقدر عاشق هستم
که صد سال دگر هم من همینم
هزاران شب اگر باران ببارد
به یادت زیر باران مینشینم.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس بیکران از حضور پر مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود