يکشنبه ۲۷ آبان
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
وقتی کسی رو دوست داری، نباید توو قفسِ خودخواهیت زندونیش کنی.
باید رهاش کنی تا پرواز کنه.
از رقصیدنِش با رنگین کمون، از بازیش با قاصدکا لذت ببری و براش دست بزنی.
بهش اعتماد کن، اعتماد همون نخِ نامرئیِ که به پای پرنده عشقت بسته میشه.
ولی از دور حواست باشه که خدای نکرده اسیر پنجه های عقابی نشه.
وقتی احساس خستگی کنه به شونه های تو پناه میاره، اگه گرمیِ آغوشتو لمس کنه، کبوترِ جلدِ عشقِت میشه.
روزی که عشقتو باور کنه، پریدن از یادش میره.
دیگه پرنده ی آسمونِ دلِ خودته که با رقص و پروازش تو رو به اوجِ رویاهات می رسونه.
#سمیرا_خوشرو_شبنم
#دلنوشته
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان استاد سپاسگزارم🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درودتان استاد،سپاسگزارم🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درودتان غزلبانوی من 💜💜🌹🌹نگاهتون زیباست بسیار عالی💕💕👌👌👌🙏🙏 | |
|
درودتان، سپاسگزارم گرامی🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درودتان استاد سپاسگزارم از حضورتان بزرگوار🌹🌹🌸🌸🙏🙏 | |
|
درودها مهربانوی عشق،بسیار زیبا،سپاسگزارم🌸🌸🌹🌹🌹💕💕💕💕🙏🙏🙏 | |
|
درودتان گرامی،سپاس از حضورتان بزرگوار🌹🌹🌸🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیباست