يکشنبه ۲۷ آبان
دوستت دارم(زلال عروضي پيوسته قافيه دار) شعری از سمانه هروی
از دفتر زلال نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ۱۶:۱۸ شماره ثبت ۸۰۶۹
بازدید : ۱۰۸۴ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
من دوستت دارم
و به دل مهر تو را بسپارم
چه كنم با دل خود گر چه صبورم ولي
شوق ديدار تو بر سر دارم
به تو جان بسپارم
**********
اي عزيزم سلام
شده ام در ره عشقت غلام
اندكي دل بده تا در رخ تو محو شوم
جان دهم بر سر كويت آرام
و بگويم كلام
********8
عاقبت او رسيد
عشق در بحر وفايش خميد
در دلم روح ازل تا ابديت دميد
كه شدم در ره كويش شهيد
خواب ديدم شنيد ...
************
در سرم غلغله شد
و وجودم پر از زلزله شد
كس نديده در اين ميكده مشكين چشمي
از ورودش پر از هلهله شد
در دلم ولوله شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.