شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)
|
نگاه (2)
دردلم
آتشی انداختی
سالها باغم عشق بتو
جان باختم
بانگاهت توبگفتی
ای دوست عاشقی
ازعشق خودرامی کشی
گرتو، بمیعاد گاه روی
عشق تو،گردرخانه بماند
یا خودرا می کُشی
یاکه اشک عشق باخود می کشی
یک لحظه بازنگ هشدار، بیدار شدم
بانگاهت یادتو،باردگرخواب شدم
زتنهائی شب
زجردنیا بی تومی کشم
یاد تو کوله ای
ازجنس غم ،شب ها باخود می کشم
تا که بازدیدم تورا
خود نمی دانم ،سربزیزگشتم چرا
چون بی توماندم درعشق پرماجرا
گمنام ماندم درعشقت چرا
منوچهر فتیان پور (راد)
|
|
نقدها و نظرات
|
با سلام استادبزرگوار سپاس ازاینکه بااشعار من همراه هستید | |
|
درود ارجمند | |
|
با سلام سپاسگزارم استاد ارجمند حضورتان همیشه سبز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.