پنجشنبه ۲۴ آبان
ظهور شعری از مسعود آزادبخت
از دفتر سلام صبح نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۰۱ شماره ثبت ۸۰۳۷۹
بازدید : ۵۳۱ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مسعود آزادبخت
|
سحرگاه
ذکر بر لب
حب در دل
به نشان دوبار رکوع خضوع
پی حضور خالق هستی
در سکوت های شفق
نجوای عاشقانه کبوتران یا حق
در پرده غبار آلود خفتگان درشب
وشماره هایی که برای من تجلی عشق بودند
و تسبیحی به نوازش دستانی که
هزار بار نوازشگر دل های خسته ی مردمی که
در انتظار ظهوری پر از عدل بودند
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام حضور بزرگوار شاعر ممنون از توجه و عنایتتون | |
|
سلام و احترام با تشکر از لطفتون هر نقدی پذیرا میباشم با تشکر | |
|
درود بر جناب جم عزیز سپاسگزارم 🙏🙏🙏🙏 | |
|
سلام و احترام مهربانو لیلا سپاسگزارم از لطف و اظهار نظرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.