پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
کمی اهسته تر ،
بردار پایت را ،
صدای گام هایت ،
مرا تا بینهایت همرهت کرده است ،
وقلبم با ترنم در صدای تو ،
اهنگ ونوای دیگری دارد !
صدای پاشنه کفشت
برایم شاد باشی از
بودنت دارد ،
چو می رقصند همی آن ،
دامن زیبا وگلرنگ وپرچین
با جهش های اندامت،
مرا محصور ودربند خود کرده است ،
بجز تماشا کردن وحسرت کشیدن
راهی نمانده بر سر راهم ،
در فراق تو !
مرا آسوده تر بگذار،
ای آرام جان ،
تو دیگر نیستی بامن ،
خدا یارو تگهدارت !
بهرام معینی ( داریان )
|
|
نقدها و نظرات
|
درود وعرض ادب استاد عزیز وادیب فرزانه سپاس از توجه همیشگی تان 🌺🌺🌷🌷 | |
|
استاد رمزی عزیز و ادیب فرزانه نگاه زیبایتان باعث دلگرمی سپاسگزار از توجه جنابعالی 🌺🌺🌷🌷 | |
|
سپاس شاعر بزرگوار ممنون از لطف شما 🌺🌺 | |
|
سپاس استاد فرزانه ممنون از لطف شما 🌷🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.