يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر محمدرضا ملکی باتیس
آخرین اشعار ناب محمدرضا ملکی باتیس
|
سبزی را پاك كرد
جعفری
گشنيز
و
كمی ترخون
مادرم مي گويد
سبزی به سفره زيبايی می دهد
و من
تربچه را دنبال ميكنم
مادرم می گويد
سبزی ها به سفره رنگ می دهند
و من
موسيقی ريتميك خوردن تربچه ها را می نوازم
مادرم می گويد
سبزی ها هم رنگ دارند
و من
هنوز
موسيقی صدای مادرم را
در لای سبزی ها
جستجو می كنم
مادرم می گويد
سفره بدون سبزی
زمستان را طولانی می كند
و من فقط
به بهار حضورش می انديشم
مادرم اعتقاد دارد
دنيا با سبزی زيبا تر است
و من می گويم
دنيا با مادرم قشنگ تر است
محمدرضا ملکی - باتیس
|
نقدها و نظرات
|
درودها درس می آموزم از محضرتان | |
|
درود مهربان | |
|
درود استاد بزرگوارم متشکرم | |
|
درود بر شما الهی آمین سپاسگزارم | |
|
عرض ادب بزرگوار ممنون از توجهتان | |
|
سلام و احترام بزرگوار بی نهایت سپاسگزارم | |
|
سلام و احترام به حضورتان بزرگوارید متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.