شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر بهرام معینی (داریان)
آخرین اشعار ناب بهرام معینی (داریان)
|
شهر در خوابی گران
و دنج ترین جا همراه
باقرار شبانه بین من وتو ،
گم شدن در بن بست
تنهایی خیال !
وسیاهی حاکم بر
ذهن های بخواب رفته ،
روشنایی روز را برایشان
دوچندان زیبا ،
خواهد کرد وقتی
اهسته سیاهی شب
را دور بزنی ،
وببینی که روشنایی
و
خورشید ی در مدار توست
شاید روزنه ای پیدا شود
در سیاهی ذهن بجامانده
از
ظلمت سیاهی شب ،
ودوباره بیاد من افتی
در سپیده دم !
باورت دارم ،
چون تو نیستی ویاد ،
وخاطرات شبانه ات
مرا بیدار خواهد کرد!
قرار شبانه ای بود
بین من وتو در عالم خیال !
بهرام معینی (داریان )
خرداد ۸۷
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد فرهیخته وبزرگوار | |
|
سپاس از نگاه زيبا وپر از مهرت استاد فرزانه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سپیدی زیباست