يکشنبه ۲۷ آبان
|
آخرین اشعار ناب رامینا رافعی
|
با سلامی دوباره به محضر گرانقدرم استاد گرامی
جناب آقای سید فکری احمد زاده و مدیران فرزانه
سایت ادبی شعر ناب (.به تلمذ آمدم )
یک شب پر بارش و سرد
که سر هر جنبنده ای می کنه درد
زمین هم ، اینچنین شکوه می کرد
گله از آسمون تیره می کرد
... می گفت :
یا اونقدر نمی باری
میشم نمک زاری
یا اینقدر می باری که میشم سیلابی
آسمون غرید و گفت :
تیرگی های تو را سیلاب شست !
این تناسخ حاصل افراط توست !!!
رامینا رافعی
20 آذر 98
|
نقدها و نظرات
|
بی نهایت ممنونم جناب استاد خسروی فرد | |
|
در محضر درس می آموزم استاد | |
|
درود بر شعله ی عزیزم متشکرم | |
|
سلام با سپاس از نقد بجای شما شاعر عزیزم درس می آموزم | |
|
سلام بزرگوار ، ممنونم از حضور گرم شما | |
|
با سپاس از حضورت ، ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.