جمعه ۲ آذر
بخاطر نگاه خواهرت بیا شعری از علی صمدی
از دفتر بهترینم باش نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۰۰ شماره ثبت ۷۹۳۷
بازدید : ۸۷۴ | نظرات : ۸
|
|
درود بر تمامی فداکاران ملی
من این قطعه رو تقدیم میکنم به تمام اونایی که کاری برای وطن کرده اند
=================
چگونه سر بر آورم
که پیکر تو بی سر است؟
چگونه در برابر صدای تو
دلم نلرزد و ترا صدا کنم ؟
بیا که مادرت هنوز،
نگاه عاشق تو را،
به انتظار می نشیند و،
بیاد لحظه های بودنت،
به روی گونه های خویش،
ز سوز جان،
طراوت سرشک آه را شراره میکند،
چه گفته ام ؟ !!!!
مرا ببخش،
برای آمدن تو پا نداری و
برای در زدن صدا نداری و
دو دست تو که دستگیر مین شدست!!!!!
و چشمهای خوش تراش تو متانت زمین شدست،
پس اندکی،
فقط کمی،
بخاطر نگاه خواهرت بیا،
بخاطر فروغ چشمهای مانده بر درِ غروبِ لحظه های مادرت بیا
دل پدر تو را زبانه میکشد،
بخاطر دل پدر بیا..
علی صمدی تابستان 91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.