سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      دو کوتاه گرم...

      شعری از

      محمد ترکمان(پژواره)

      از دفتر تا غروب . . . نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۹:۱۳ شماره ثبت ۷۹۳۵۹
        بازدید : ۵۵۴   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      در شهرهای آشوبش
      هیچ
      مردی زنده نیست!
      ... بر سینه ات
      من دست از دنیا
      شستم سر
      تو، از خون من!
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۱
      درود استاد عزیز
      بسیار زیبا و شورانگیز بودند
      دستمریزاد خندانک خندانک خندانک
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۲
      خندانک
      درودبرشمااستادبزرگوار خندانک
      کوتاه وزیبابود خندانک خندانک خندانک
      : خندانک خندانک خندانک 2:
      شعله(مریم.هزارجریبی)
      پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۳
      درد استاد بزرگوار
      کوتاه و پرمعنا
      شاد باشید
      یاسر رییسوند(پاییز)
      پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۱۹
      سلام درخت م

      این نقاشی تعادل بینایی را بهم می زند
      از خود تا بی نهایت دو بین ی را پس...


      خدابیامرز
      پاییز
      محمد باقر انصاری دزفولی
      جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۷
      خندانک خندانک
      هزاران
      درود بر شما
      شاعرو بزرگوار
      خندانک خندانک
      مهتاب ایزدسرشت (مه)
      جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۹:۵۳
      سلام
      عالی بود استاد بینظیر
      خوشحالم که می سرایید خندانک
      کبری یوسفی
      جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ۲۳:۴۱
      سلام استاد
      چون همیشه همیشه زیبا وقشنگ سروده اید درودتان
      احسنت عشق مهمان قلبتون درپناه حق باشید
      باخانواده آمین خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0