يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر بابک قدمی و اریانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب بابک قدمی و اریانی (ققنوس)
|
"ققنوس پرنده ای افسانه "
******
از رویش ققنوس پرنده ای افسانه
لحظههای قشنگش میشود جاودانه
وقتی که باید بین بود و نبود خود را
بکند انتخابی خودش یا که بچه را؟
ققنوس افسانه ای بازم کاری بزرگ کرد
گذشت از جانش و آوازی را شروع کرد
ققنوس های محله ش با دوستای قشنگش
کنسرت و کردند آغاز با جیک جیکای مستش
بال و پر و نوکاشون جرقه ای به پاکرد
دور و بر ققنوس و جهنمی به پاکرد
سروصدای آواز وقتی رسید آخرش
اینو به یاد میاورد چی میومد برسرش
ققنوس اسطوره ای مثل همه قصه ها
باید کاری میکردش تا بمونه تو یادها
فکر قشنگی کردش دید از همه مهمتر
تو این بساط فانی فقط جونش هست بهتر
جون شو دستش گرفت منقارشو قوی کرد
تا که دراین بحبوحه نوکش آتیش به پاکرد
بال و پرش میسوختن اما لباش می گفتن
با لبخندی دلنشین میگفت همه جمع بشین
میسوزم و می بازم جونم به راه یاران
دین وجود و جانم هرسه فدای ایران./
بابک قدمی واریانی"ققنوس"
دوشنبه، یازدهم آذرماه یکهزاروسیصدونودوهشت.
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام .سرکار خانم شعله جلیلی از اینکه به پیج درویشی ما سر زدید خیلی ممنون و سپاسگزارم. بازهم از اینکه لحظه ای تعمق کردید بر شعرم بیش از اندازه خشنود و خرسندم و از اینکه این شعر جای کار دارد قطعا درست میفرمائید نیت و قصد بنده از آمدن به همچین سایتی همین ایرادها و انتقادهای شما سرور آن است وگرنه در منزل برای اهل خونه و پدر وما در میخواندم و کلی به به و چه چه می شنیدم .ز شما و همینطور خانم جمیله عجم مصرانه تقاضامندیم چنانچه وقتی و اندک حوصله ای بود رهنمود سازید که سراپا گوشم و شدیدا مبل به فراگیری جون شرایط حضور در انجمن و جاهای ادبی را ندارم به اینجا جهت یادگیری پناه آوردم ممنون و خوشحال شدم از حضورتان | |
|
سرکار خانم شاعره ارجمند اعظم قارقلی سرفرازم نمودید از آمدنتان خیلی ممنون و سپاسگزارم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشماواندیشه ی زیباتون
زنده بادایران
اماکووزن وقافیه ی غزلتون؟
.....