مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
پنجشنبه ۱ آذر
دفاتر شعر بابک قدمی و اریانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب بابک قدمی و اریانی (ققنوس)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
عنوان: مست و خراب
شاعر: بابک قدمی واریانی "ققنوس"
من مست و خراب امده ام بهر و وصالت
تو در بر من هستی و من کنج خیالت
درگوشه ذهنت به منی همچویک مجنون
در فکر و توهم که رسیدی به جمالت؟
گویم به خود مجنون، فیضی طلبی کن
تا لیلی تواند که دهد فیض حلالت
هرچند زمجنون، خواهی که دهد گوش
بر حرف پراز حکمت و لبریز ز کمالت
در عالم هستی که دران پنج حواس است
لیلی وشی، مجنون طلبی عین محالت
آنجا که حکیم رای بر فوت یکی داد
بی شک دگری هم زعشق، رفت به ضلالت
آن محفل خالی که دران عشق نباشد
قدمی رو به چه اری، بجز ذهن ملالت
دهم اسفند ماه یکهزاروسیصدونودونه
یکشنبه ساعت ۲۳:۴۰ دقیقه
دلتان روشن، محفلتان گرم
نقدها و نظرات
خیلی ممنون استاد عزیز جناب اقای استکی ممنون از تشویقتان.
با سلام وارادت خدمت خانم اهنگران بداهه کوتاه و زیبا بود. ممنون ازحمایت همشگیتان
با سلام و ارادت خدمت بزرگوار استاد انصاری دزفولی خیلی لطف. نمودید و مورد تشویق قرارم دادید.
با سلام خدمت دوست و برادر ادیب و شاعرم جناب عطاالهی. مننون از حضورتون و پیام پر مهرتان. موفق و موید باشید
باسلام جناب اقا مجتبی شهنی عزیز، همیشه پایدار و استوار عزیزم.
متشکرم جناب کیمیایی. انشالله موفق باشید در همه امور
سرکار خانم آهنگران ادیبی فرهیخته و بی ریا سلام.
سال نو و عید سعید باستانی بر شما و خانواده اتان مبارک باشد ویک قرن جدید و سر شار از صلح و ارامش را به پایان برسانید. ممنون
جناب استاد معظم اقای فتحی عزیز سلام دارم خدمتتان
و سال نو را خدمتتان تبریک عرض میکنم.
من با جدیت اشعارتان را خواندم و واقعا لذت کافی نصیبم شد
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
موفق باشید