پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر بابک قدمی و اریانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب بابک قدمی و اریانی (ققنوس)
|
به من بگوتو
مهتاب زیبا
رازشقایق ،باگل شب بو
به من بگوتو
ازچه شکستند؟
ساقه آن یاس
کردندچوپرپر
گلهای اورا
به من بگوتو
مهتاب عاشق
آنشب چگونه
آن خاک ننگین
پیچید به آن گل
تا که نباشد
عطری درآن شهر
به من بگوتو
دامنه دشت
کاخ شقایق
رویش عشقست
ازچ شده سرخ
به من بگوتو
مهتاب زیبا
تاکوچ فردا
شبی نمانده
آنشب تودیدی
امشب برایم
رازش عیان کن
تا صبح فردا
شوری بپاکن
گفتی به من تو
ریشه نداند
ساقه آن یاس
لیکن خدابود!
بانی بذرش
ازخاک جداو
برکبریا بود
پیکرنازش
مهرداد قربانی.
|
نقدها و نظرات
|
ممنون ازشما یک شعر از دوست عزیزم مهمانتان کردم | |
|
دوستی شفیق مرا مهمان نمود و منهم حیفم آمد برایتان نفرستم | |
|
مهرداد قربانی از دوستانی متعهد هست که بیشتر آشنا میشویم | |
|
شعری زیبا از دوستی فرهیخته برایتان آوردم انشالله مقبول افتد | |
|
شعری به نظرم عالی بود از دوست خوبم مهمانان نمودم | |
|
شعری از دوست عزیزم مهرداد قربانی مهمانان کردم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده زیبا یی را هدیه آوردید
موفق باشید