مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
دفاتر شعر بابک قدمی و اریانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب بابک قدمی و اریانی (ققنوس)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
"ببین دیوانه ات هستم"
دلم ازغصه میسوزد
بجز تو چشم نمیدوزد
که دیگر مهری افروزد
تو نوری و تو خورشیدی
تومهرم را به دل دیدی
همیشه در نفسهایم
بجز نامت تو نشنیدی
ببین دیوانه ات هستم
که جانم را به تو بستم
بیا بامن کمی بنشین
که از عطر موهات مستم
بدون تو کچا باشم؟
مخواه از غصه ها تاشم
نگو دیگر نمیایی؟
که از هم من میپاشم.
نوزدهم اسفند نودونه هرچی خورشیدی
#بابک_قدمی_واریانی #ققنوس
نقدها و نظرات
خیلی ممنون استاد عزیز عید برشماهم مبارک
جناب کیمیایی. سلام و ارادت. تشکر از حمایتتان
جناب مسعودخان لطف مینمایید. سلام گرم مرا پذیرا باشید.
جناب اقا مجتبی شهنی، واقعا لطف مینمایید و همیشه حمایتتون را دارا میباشم این لطفتان بی اجر نخواهند ماند خیلی خیلی ممتون و سپاسگزار
جناب اقای احمدی سلام. و عرض ارادت خدمت شما، تشکر. و قدردانی مرا پذیرا باشید دوست عزیز.
سرکارخانم اهنگران از اینکه همیشه مرا مورد لطف بیکران تان قرار میدهید بسیار ممنون ـ و سپاسگزارم
کیمیاخانم شعرهایت را با اشتیاق میخوانم. سلام بر بانو که امدی به صفحه درویشی من خوش امدی و هزاران ممنون وتشکر
خانم رحمانی عید برشما ودیگران مبارک. وهمچنین سلام گرم مرا پذیرا باشید
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🎉دل رمیده ما را انیس و مونس شد
🎉نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
🎉به غمزه مسئلهآموز صد مدرس شد
🎊سالروز بعثت سراسر سعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر اکرم (ص) مبارک باد