جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بابک قدمی و اریانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب بابک قدمی و اریانی (ققنوس)
|
""کفر گویم یا شکر""
من آن کوهم مثل صخره
پر از مهرم مثل بارون
من انسانم پر از احساس
ولی با این همه عادت
فلک کرده مرا غارت
نمیدانم دعا گویم یا خوانم
برای طفل درگیرم
ولی بی پرده میگویم
خداوندا اگر شکرت کنم ،
بنده حقم
خداوندا اگر از صبح تا انتهای شب ،
برایت قامتی بندم
و در آخر نمی بینم منم جزئی از بندگان صالحت هستم ،
نمیدانم کفر گویم ،شکر گویم و یا اصلا تو را نادیده بنگارم،
به هنگامی رجوع کردم به قلبم گفت :برو فریاد را در آسمان پر کن ،
هرآنچه در گلو داری بریز بیرون و حقت را طلب کن ،
حق را گیرند ،آنرا نمیدهند،
به ناگهان عقل فریاد زد :ای نادان
خداوند خود میداند صلاحت چیست ؟؟
تو بنشین و تماشا کن ./
بابک قدمی وارياني "ققنوس"
چهارشنبه 1400/07/07 هجری خورشیدی
|
|
نقدها و نظرات
|
جناب استکی بزرگوار ممنون از توجه اتان به نوشته ام زیبا نگاهید و ارزنده | |
|
جناب مزینانی از تعریف . تشویق شما روحیه میگیرم ممنون و سپاس بزرگوار | |
|
جناب آقای انصاری عزیز استاد معظم از تشویق و شعر بداهه اتان شاد شدم انشالله در همه مراحل زندگی پیروز باشید.سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود