چهارشنبه ۱۶ آبان
عشق وعقل شعری از حوریا مسیحی
از دفتر در انتظارِ عشق نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۷:۵۳ شماره ثبت ۷۹۰۸۶
بازدید : ۱۰۰۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب حوریا مسیحی
|
تو مجنونی و من لیلی دیوانه
که هردو میخوریم باده ز پیمانه
بدادیم عقل خویشتن به هر مستی
ببستیم هردوباهم عهد زین هستی
منو تو شده ایم از عقل ودین غافل
دوتا مجنون هم کِی میشوند عاقل
من و تو با شراب عاشقی مستیم
همه عاشق ولی عاشق ترین هستیم
تویی رقص قلم بر بوم زیبایی
تویی سیلی من بر وصف تنهایی
من و تو از بهشت نور افتادیم
ز تنهایی به تن هامان بغل دادیم
به نام حضرت عشقیم دست در دست
به صد بوسه ز کام یک دگر سرمست
ثواب از بوسه های نیمه شب جستیم
گناه از دفتر اعمالمان شستیم
به پرواز هَزاران نور بخشیدیم
به رگبار غم دوران بخندیدیم
من و تو از جهانی دیگرین آییم
من و تو ماه و مهر آسمان هاییم
امانت دار عشق ساقی خلقت
فقط ماییم و ماییم و فقط ماییم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودتان زیبا اااا سروده اید
موفق موید باشید درپناه حق باخانواده آمین