چهارشنبه ۱۶ آبان
|
آخرین اشعار ناب حوریا مسیحی
|
شاعرها عاشق که می شوند تمام احساسشان را در کلماتشان میریزند وبه رقصشان در می آورندتا دلبری کند برای معشوقشان،شاعرها احساسشان زلال وشفاف است مثل کلماتشان...
مبادا دل یک شاعر رابشکنید مبادا از دردِدلش با کلماتش قهر کند ودنیایش را خراب کند وای از آن روزی که بفهمد کسی که تمام کلماتش را که هستی اش هستند رابه پایش ریخته آن کسی که فکر میکرده نبوده است....
وای از آن روزی که بفهمد معشوقه اش برای همه دلبری میکند آنگاه است که تمام دنیایش خراب میشود.آنگاه است که قید تمام کلماتش را میزند آنگاه هست که با شکستن قلبش قلمش را هم میشکند برای همیشه...
با شاعر ها کمی مهربان باشید آنها لطیف وشکننده هستند با تلنگری میشکنند...
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از شما | |
|
درود بر شما شعرا جان سختند ولی در زبان ون در احساس | |
|
بسیار زیبا فرمودید | |
|
ممنون زنده باشین | |
|
اختیار دارین شما استاد مایین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود