سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      چرا

      شعری از

      آیهان صفری

      از دفتر شعرناب نوع شعر ترکیب بند

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۲۳ شماره ثبت ۷۸۲۰۵
        بازدید : ۸۱۲   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آیهان صفری
      آخرین اشعار ناب آیهان صفری

      گفتم نرو دلم تو تنهاییش شکست 
      گفتی برو عشق ما مث یه خاطرس 
      گفتی برو ک دلم ازت خسته شد 
      ندید مردم وقتی از کنارم رد ک شد 
      محاله ک بی تو یه روز خوش ببینم 
      کاش میشد تو بغضم یه روز بمیرم 
       
      " چرا میری مگ الان وقت رفتنه 
      گفتم نرو ک دیگ تنهایی بسمه 
      کاشکی میشد دستاتو زیر بارون بگیرم 
      تو بری ک بی تو من میمیرم 
      میری و میگی از عشق تو سیر شدم 
      نفهمیدی ک به پات سوختم و پیر شدم "
       
      میگی ک دیگ الان مث یه خوابی برام 
      رفتی و نموندی تو تا آخرش باهام 
      رفتی و چیزی از خاطره هام ک نموند 
      اون رفت و واسه یه لحظه ام پیشم نموند
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸
      خندانک
      درودبرشما خندانک
      زیبابود خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      آیهان صفری
      آیهان صفری
      پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۳۶
      مرسی کامنت مثبت شما :)
      ارسال پاسخ
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۳۵
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا بود
      قوافی؟ خندانک
      مسعود میناآباد  مسعود م
      شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ۰۱:۳۱
      لام

      نه کسی منتظر است،
      نه کسی چشم به راه،
      نه خیال گذر از کوچه‌ی ما دارد ماه!
      بین عاشق شدن و مرگ مگر
      فرقی هست؟
      وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه...!

      👤 فریدون مشیری

      امروز سوم آبان ماه سالروز درگذشت فریدون مشیری
      شاعر شعرهای ناب است.

      روحش شاد و یادش گرامی
      ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0