جمعه ۲۵ آبان
تو شعری از سعید فلاحی
از دفتر ترانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۸ شماره ثبت ۷۸۰۶۴
بازدید : ۴۴۵ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
نگاتو ندیدم
صداتو نشنیدم
اما در عشقت
عاشقی شهیدم
غرور و تکبر
تو چش و دلم بود
طعنه و تشرت
دلم رو آزرد
برای عشق تو
هرچه که دویدم
نشدی راضی
به پستی رسیدم
من از پیله به تو
یه پروانه چیدم
اما از باغ و برت
هیچ ثمر ندیدم
من بارون دردم
نگیر تو امیدم
یه قطره غمم من
از چشمات چکیدم
یه حال غریبم
مثل عصر جمعه
دنیایی از دردم
یه دنیام باز کمه
سعید فلاحی (زانا کوردستانی)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب شادکام باشید | |
|
درود بی نهایت شنا را سپاس از لطف و نظرتون پایدار باشید | |
|
درود مهربانو ممنون از نگاه شما سعادتمند باشید | |
|
درودتان بانو حسنپور ممنون که وقت گذاشتید | |
|
عرض ادب و احترام ممنون از شما | |
|
درودان بانو یوسفی ممنونم از سرکار خانم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد