پنجشنبه ۱ آذر
ذکر تسبیح شعری از منوچهر فتیان پور (راد)
از دفتر فتیان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۰۱:۰۳ شماره ثبت ۷۷۲۹۵
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر منوچهر فتیان پور (راد)
آخرین اشعار ناب منوچهر فتیان پور (راد)
|
روزگاری داشتم تسبیحی بدست
خود بگفتم ذکر الله با یکدست و شست
انتظاریک سواری بودم که باید برآن نشست
نام الله برزبان ، تاکه ذکر بر دل نشست
وانگهی دیدم سواری نزد پایم سبز شد
خودبگفتا خدمتت هستم تا آنجا که دل شکست
چون به مقصد رسیدم ،دلم شادشد.
نقل کردم قصه را با مادرم
حس کردم ،سنگی که درآب می نشست
زد به پایم آرام استخوان پایم بنشست
بارالها این دل مارا تو یاری داده ای
نام آقابرزبان تا بمقصد جاری داده ای
شب به خوابم آمد،یه آقا با قامت بالاوبلند
چون لباس رزم برتن پوشیده بود
رنگ و رخسارش چنان خوش چهره بود
رفتم نزدش بهر عرض ادب بایک سلام
تاکنم جانم فدایش با یک کلام
خودبگفتا گر تو داری قصد دیدن جمله ما را از اهلبیت
صبح جمعه بیا درب شفاخانه الهادی با یک جعبه کیک
داد فریاد برآوردم بایک سوار تک رکاب
من آقا را ملاقات در خیابان دیدم، هنگام خواب
چون پریدم از خواب ناز، یادم آمد قرار مادیات
ظهر شد چنان از کار خود، اندوهگین شدم
باچشم گریان رفتم مقام بستم نماز
یا مهدی ادرکنی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام لطف کردی انشالله به امید خدا درود برشما
| |
|
با سلام استاد بزرگوارجناب مسیحا الهیاری حضور ارزشمندتان در صفحه شعرم باعث خرسندی است سپاس | |
|
با سلام استاد مسعود میناآباد (مسعود) حضور شما در صفحه شعرم آرام بخش است سپاس | |
|
سپاس از حضور بسیار ارزشمندتان استاد ابوالحسن انصاری(الف رها)
پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.