سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
یک:
تو در خیالِ خوابَم،خورشیدِ تازه بودی
صبحی دِگر بیامَد،وقتی که می رسیدی
من یک غروبِ سردم،در حسرتِ شقایق
ای عشق،آمدی تو، در صورتِ جدیدی ...
___________________________
دو :
در غروبی آمدم،گفتی خداحافظ،عزیز
آه ای نمناکیِ چشمت،دوباره مِی،بریز
رفتی و با چشمِ خیس از انتهایِ خاطرات
آه ای رَم کرده آهویِ خیالم،کم گُریز
____________________________
سه :
در فکر دارم امشب،آهی که میکشیدی
دردا که یاد دارم، رنجی که میچشیدی
تو یک پرنده ای یا،مهتابِ روشنِ شهر؟
بازآ تو ای پرستو، در فصلِ نااُمیدی
____________________________
چهار :
من شوره زارِ تنها،لرزان بِسانِ بیدی
ای لاله یِ خَرامان،آلاله را ندیدی؟
یک شب،خودِ اَقاقی،با نازِ نازکی گفت:
بازآ بِسویِ بُستان، ای مظهرِ سپیدی
____________________________
عیسی نصراللهی